Brokuły i kalafiory zapobiegają rakowi prostaty
dodano: 02-08-2007 22:44
źródło: wp.pl
czytana: 17 razy
skomentuj wiadomość »
Zobacz także
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy... dodaj własny komentarz!
źródło: wp.pl
czytana: 17 razy
skomentuj wiadomość »
Regularne spożywanie brokułów i kalafiorów obniża ryzyko zachorowania na agresywnego raka prostaty - wykazały badania amerykańsko-kanadyjskie, o których informuje pismo "Journal of the National Cancer Institute".
Do takich wniosków doszli badacze z amerykańskiego Narodowego Instytutu Badań nad Rakiem, którzy wspólnie z naukowcami z Kanady przebadali 1300 mężczyzn cierpiących na raka prostaty. Przy pomocy ankiet zebrano dane na temat spożycia różnych grup produktów.
Żródło pod adresem: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,wid,9078911,wiadomosc.html?ticaid=14366
| Dodaj do |
Zobacz także
- Magnes obudził go ze śpiączki
- Zastrzyk jak ukłucie komara
- Przełom w walce z groźną chorobą
- Przewlekły ból można skutecznie leczyć
- Nadzieja dla cierpiących na migrenę
- Pionierska operacja rekonstrukcji łąkotki
- Nowatorska metoda usuwania tików nerwowych
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy... dodaj własny komentarz!
Serwis DobreWiadomosci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.


